Marketing & Communicatie
De Interne Communicatie verzorgen zodat iedereen precies weet wat er speelt binnen deze internationale groeiende organisatie, de1t is waar jouw werk om draait. Jij weet als communicatie adviseur precies wat er speelt, en communiceert dit naar de medewerkers. Met jouw creativiteit en enthousiasme ben jij de verbindende factor binnen het bedrijf!
De organisatie bezit meerdere bedrijfsonderdelen. Je zult dus voor 2 verschillende onderdelen de interne communicatie verzorgen.
Wat ga je doen als Communication Advisor?
Als Internal Communication Advisor ga je aan de slag op de Marketing & Communicatie afdeling waar je samen werkt met de Marketing and Communication Manager en de External Communication Advisor. Jij zult je bezig houden met de volgende taken:
- Verzorgen en verspreiden van interne nieuwsbrieven;
- Werken met en bewaken van de huisstijl;
- Beheren van interne communicatiekanalen;
- Schrijven en redigeren van contact voor de verschillende communicatiekanalen;
- Plannen, organiseren, uitvoeren en ondersteunen bij interne events;
- Ondersteuning bieden bij en een bijdrage leveren aan het inhouse vitaliteitsprogramma;
- Ondersteuning bieden bij alle voorkomende communicatiewerkzaamheden van je collega's op de marketing & communicatie afdeling.
Wat breng je mee?
Om deze rol als Internal Communication Advisor goed in te vullen is het belangrijk dat je over de volgende kwaliteiten beschikt:
- Fulltime beschikbaar (voorkeur voor 40 uur);
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Minimaal een jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je beschikt over de beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal. Zowel in woord als geschrift;
- Ruime ervaring met het werken met Microsoft Office;
- Ervaring met het werken met InDesign;
- Je bent accuraat, creatief en hebt een hands-on mentaliteit;
- Je bent iemand die uit zichzelf veel initiatief neemt voor je taken, maar ook zeker om kijkt naar de taken van de collega, mocht dat nodig zijn;
- Je bent enthousiast;
- Je hebt een talent voor het plannen en organiseren.
Wat krijg je ervoor terug?
Natuurlijk krijg je voor deze functie wat terug:
- Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheden;
- Werkzaam in een dynamisch en groeiend bedrijf;
- Ruimte om jezelf en de organisatie verder te ontwikkelen;
- Plezierige, informele werksfeer;
- Enthousiaste collega's;
- Een personeelsvereniging die jaarlijks events organiseert;
- Een vitaliteitsprogramma waar de aandacht veel gaat naar de vitaliteit en gezondheid van de collega's;
- Salaris en overige arbeidsvoorwaarden conform CAO Metaal en Techniek;
- Pensioenregeling.
Waar vind je deze uitdaging
Deze organisatie is specialist op het gebied van kasprojecten die zowel duurzaam als innovatief zijn! Met verschillende innovatieve concepten kan het ideale klimaat worden gecreeberd. Deze organisatie, die internationaal actief opereert, bestaat inmiddels uit ruim 100 medewerkers en heeft een eigen productiefaciliteit op locatie. De organisatie is een familiebedrijf, welke voorop loopt op het gebied van research en development. Door deze kennis en ervaring in het bedrijf komen er unieke innovaties uit de grond, en kan er continu geefnvesteerd worden in vernieuwingen en verbeteringen.
Enthousiast, neem contact op met
Jade Hogervorst(06) 39 53 83 64