Are you based in the United States? Select your country to see jobs specific to your location.
Plaats: | Eindhoven |
---|---|
Uren: | Voltijd |
Jij bent het aanspreekpunt en visitekaartje voor de zakelijke klanten voor alle zorggebruikersgroepen binnen deze klant. Je bent vraagbaak en sparringpartner voor (gespecialiseerd) verpleegkundigen op poli's en verpleegkundigen waar onze klant producten en diensten leveren. Jij bent dus altijd op de hoogte van de voorraden en wat hiermee moet gebeuren. De ondersteunende en administratieve zaken binnen verschillende processen worden door jou optimaal afgestemd en uitgevoerd. Jij bent in staat mee te denken in de verschillende processen en deze aan te scherpen en optimaliseren, je ontdekt verbeterpunten en komt met oplossingen. Deze ga je vervolgens zelf implementeren.
Als commercieel medewerker binnendienst heb je zowel een uitvoerende als ondersteunende rol. Nauwkeurigheid, betrokkenheid, eigenaarschap, ondernemerschap en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel zijn daarom essentieel. Jij zorgt ervoor dat de zakelijke klant zich gehoord en begrepen voelt. Jij bent bewust bezig met het leveren van een optimale bijdrage in het team en naar je klant, natuurlijk met oog voor resultaat.
Je komt te werken bij een toonaangevende Europese leverancier van medische hulpmiddelen die actief is in meerdere landen met het hoofdkantoor in Stockholm. Als commercieel medewerker binnendienst ben je onderdeel van het team Business Support. Deze organisatie levert als enige leverancier in Nederland voor alle zorgverzekeraars hulpmiddelen voor diabetes-, continentie-, stoma- en wondzorg en medische voeding. Deze producten worden direct geleverd aan ziekenhuizen, huisartsen, zorgcentra, apotheken en natuurlijk bij de mensen thuis.
Onze klant vindt maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer belangrijk. Dit blijkt o.a. uit de investeringen in thema's als preventieve zorg, dataveiligheid en privacy, milieu en eerlijke arbeid. Omdat onze klant kwaliteitsproducten met de juiste begeleiding wil blijven leveren moeten ze altijd blijven innoveren. Daarom is de samenwerking in de gehele zorgketen (met zorgverleners, zorgverzekeraars, fabrikanten en de zorggebruiker zelf) essentieel. Door expertise, netwerken en economische kracht van specialisten te bundelen is het mogelijk om betere zorguitkomsten tegen lagere kosten te realiseren.
Hier draait alles om het continu verzorgen van de juiste medische hulpmiddelen. Elke dag samenwerken aan betere zorg, dat is wat onze klant drijft.
Jouw werkdag is erg afwisselend. Je hebt veel contact met ziekenhuizen, verzorginstehuizen en apothekers. Hierbij kent de functie een mooie balans tussen telefonische en administratieve werkzaamheden.
In deze functie is het belangrijk dat jij proactief contact hebt en contact legt met de zakelijke klant. Jij bent degene die vanuit een klantgerichte blik aan de slag gaat en echt je steentje wil bijdragen binnen het Business Support team. Het volgende is natuurlijk ook belangrijk:
Natuurlijk is het leuk om veel te leren en verantwoordelijkheden te krijgen, maar je krijgt er natuurlijk nog meer voor terug. Namelijk:
Heb je nog vragen over deze vacature of wil je je interesse kenbaar maken mag je me altijd bellen op 013 580 2720 of mailen naar naomi@work-on.nl
Bekijk de salarisrange voor alle: